Για την άμεση προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις, η Exelixis ανέπτυξε μια ειδική εφαρμογή για το ανέβασμα των ραντεβού τεχνικής υποστήριξης. Στις 10 Μαΐου 2024, όλα τα ραντεβού της Exelixis υποβλήθηκαν επιτυχώς, με μέγιστο χρόνο υλοποίησης την 1η Ιουλίου 2024. Αυτή η πρωτοβουλία εξασφαλίζει την έγκαιρη και ακριβή συμμόρφωση με τις νέες κανονιστικές απαιτήσεις, διασφαλίζοντας την ομαλή λειτουργία και διασύνδεση των ERP συστημάτων των πελατών της με τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ.