2310730073 | 2310688900 | 2310688874

υποσυστήματα

Το Smart LOB Application συνδυάζει πολλά υποσυστήματα σε μια κοινή, ενιαία πλατφόρμα δίνοντας ένα ισχυρό πλεονέκτημα στην επιχείρηση που το χρησιμοποιεί.

Κάντε κλικ σε κάθε εικονίδιο για να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες για κάθε υποσύστημα ξεχωριστά.

(Enterprise Resource Planning)

Η εμπορική διαχείριση περιλαμβάνει εργαλεία που καλύπτουν όλες τις εμπορικές δραστηριότητες μιας επιχείρησης. Δίνει τη δυνατότητα της εύκολης παρακολούθησης των ειδών, των πελατών και των προμηθευτών. Προσφέρει διαχείριση προσφορών, αγορών, παραγγελιών, πωλήσεων και αγορών. Επιπλέον επιτρέπει την παρακολούθηση των εισπράξεων και των πληρωμών, τη διαχείριση αξιογράφων και τραπεζικών λογαριασμών, τη διαχείριση των παγίων.

Η εμπορική διαχείριση, συν τοις άλλοις, επιτρέπει πλήρη παρακολούθηση των ειδών σε αποθηκευτικούς χώρους, πολλαπλές μονάδες μέτρησης, τιμολογιακή πολιτική ειδών και παρακολούθηση αριθμών παρτίδας, πράγμα ιδιαίτερα χρήσιμο για την ιχνηλασιμότητα των ανταλλακτικών.

Υποστηρίζεται η έκδοση παραστατικών και αποδείξεων για εμπορεύματα αλλά και υπηρεσίες, πρότυπα παραστατικά για περιοδικές εκδόσεις, μαζικοί μετασχηματισμοί παραστατικών, ενημέρωση της Λογιστικής, αλλά και πληθώρα άλλων δυνατοτήτων. Είναι δυνατός ο ορισμός σειρών παραστατικών με ποικίλη παραμετροποίηση, όπως ενημέρωση Λογιστικής, αυτόματη δημιουργία εξόφλησης κλπ. Υποστηρίζεται επίσης η τιμολόγηση σε ξένο νόμισμα και η παρακολούθηση συναλλαγματικών διαφορών.

Συνοπτικά, τα εργαλεία της εμπορικής διαχείρισης του Smart LOB Application είναι τα εξής:

  • Καταχώρηση πελατών – προμηθευτών.
  • Πωλήσεις – αγορές.
  • Εισπράξεις – πληρωμές.
  • Παρακολούθηση χρεώσεων – πιστώσεων.
  • Διαχείριση υπηρεσιών.
  • Διαχείριση δαπανών.
  • Διαχείριση πωλητών – προμηθειών – αποτελεσμάτων πώλησης.
  • Διαχείριση ταμείου – αξιογράφων – τραπεζικών λογαριασμών, ενηλικίωση υπολοίπων.
  • Διαχείριση παγίων, μητρώων παγίων, αποσβέσεων.
  • Διαχείριση ειδών, πολλαπλών αποθηκών, διακινήσεων.
  • Δυνατότητα πολλαπλών μονάδων μέτρησης – barcodes.
  • Πλήρης διαχείριση ΣΕΤ, βοηθητικών συνταγών, κοστολόγηση συνταγών.
  • Διαμόρφωση τιμών, χρήση εκπτώσεων, χρήση τιμοκαταλόγων.
  • Πλήρης διαχείριση αριθμών σειράς – καρτέλα αριθμού σειράς.
  • Πλήρης διαχείριση παρτίδων – ιχνηλασιμότητα.
  • Πλήρης διαχείριση χρωματολογίου – μεγεθολογίου – σορτιμέντο.
  • Πολλαπλές οικονομικές χρήσεις – περίοδοι.
  • Πρότυπα παραστατικά για περιοδικές εκδόσεις.
  • Μαζικοί μετασχηματισμοί παραστατικών.
  • Τιμολόγηση σε ξένο νόμισμα – παρακολούθηση συναλλαγματικών διαφορών.
  • Τιμολόγηση με ποσοστό προμήθειας ανά πωλητή, πελάτη κλπ.
  • Αυτόματη εισαγωγή extre τραπεζών – δημιουργία κινήσεων λογαριασμών χρηματικών διαθεσίμων.
  • Επισύναψη ηλεκτρονικών εγγράφων (επισυναπτόμενα) όλων των τύπων (Excel, Word, email, PDF, φωτογραφίες κλπ) στη βάση δεδομένων.
  • Προβολή διεύθυνσης σε χάρτη (Google Maps).
  • Δρομολόγιο από και προς τη διεύθυνση, από την εταιρεία ή το σπίτι.
  • Δρομολόγια βάσει των διευθύνσεων των Δελτίων Αποστολής ή των εντολών service με ενδεικτικούς χρόνους διαδρομής, βάσει στοιχείων παραστατικού.
  • Ανταλλαγή δεδομένων με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών, ταμειακές μηχανές, συστήματα φορητής τιμολόγησης, Palm PCs κλπ.

(Customer Relation Management)

Με το σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων η εταιρεία μπορεί να επιλέξει και να εφαρμόσει το οργανωτικό μοντέλο που της ταιριάζει, όσον αφορά στην επικοινωνία και τις συνεργασίες της.

Με τον τρόπο αυτό έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει τις σχέσεις με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της. Ειδικότερα, μπορεί να ενισχύσει και να ελέγξει την επικοινωνία με υφιστάμενο ή υποψήφιο πελατολόγιο, με εξωτερικούς συνεργάτες, αλλά και τα στελέχη της εταιρείας.

Μερικές από τις δυνατότητες που παρέχει το CRM του Smart LOB Application είναι οι εξής:

  • Καταγραφή εισερχόμενων μηνυμάτων και κλήσεων
  • Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο
  • Call Center
  • Διαχείριση αιτήσεων service
  • Διαχείριση ευκαιριών πώλησης (Leads)
  • Διαχείριση καμπάνιας
  • Χρονοπρογραμματισμός πόρων
  • Υπενθυμίσεις
  • Επαναληπτικά ραντεβού
  • Πίνακας ανακοινώσεων
  • Μηνύματα μέσω Smart
  • Εταιρικός ηλεκτρονικός πίνακας ανακοινώσεων
  • Αυτόματα SMS / e-mail
  • Εορτολόγιο
  • Παραμετρικά ερωτηματολόγια (μοντέλο ιδιοτήτων)
  • Ανάρτηση ανακοινώσεων σε social media (Facebook, LinkedIn, Twitter) 

Service

(Material Requirements Planning)

(Human Resources Management)

Με το σύστημα HRM παρακολουθείται όλη η διαδικασία επιλογής προσωπικού, από τη δημοσίευση της αγγελίας μέχρι τη λήξη συνεργασίας με το συγκεκριμένο εργαζόμενο. Κρατούνται όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την αξιολόγηση των υποψήφιων συνεργατών της εταιρείας. Προσφέρεται η επισύναψη των βιογραφικών με πλήρη δημογραφικά στοιχεία, πραγματοποιείται ο προγραμματισμός συνεντεύξεων και ότι σχετικό χρειαστεί, όπως κατασκευή ερωτηματολογίων. Οι υποψήφιοι μετατρέπονται εύκολα σε εργαζόμενους και τηρούνται τα σχετικά στοιχεία της επιθεώρησης εργασίας.

Με αυτό τον τρόπο, η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού δίνει τη δυνατότητα της οργάνωσης όλων των στοιχείων των εργαζόμενων της επιχείρησης. Επίσης, μπορεί να αξιολογηθεί το ποσοστό επιτυχίας κάθε ενέργειας που αφορά στο προσωπικό (αξιολόγηση αποτελεσματικότητας προσωπικού ανά τύπο εργασίας ή θέση εργασίας, ποσοστά προσλήψεων κλπ). Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα κατάρτισης προϋπολογισμού και παρακολούθηση του κόστους του προσωπικού ή πιθανών νέων προσλήψεων.

  • Παρακολούθηση αγγελιών ανεύρεσης προσωπικού
  • Καταχώρηση υποψηφίων με πλήρη δημογραφικά στοιχεία
  • Επισύναψη βιογραφικών
  • Προγραμματισμός συνεντεύξεων
  • Δημιουργία ερωτηματολογίων
  • Αξιολόγηση / Απόρριψη – Σύνδεση με επόπτη
  • Μετατροπή υποψηφίου σε εργαζόμενο
  • Τήρηση στοιχείων επιθεώρησης εργασίας

(Warehouse Management System)

Η διαχείριση αποθήκης περιλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στην επιχείρηση να παρακολουθεί την κίνηση των αγαθών από και προς τους χώρους αποθήκευσης:

  • Δυνατότητα ορισμού πολλαπλών θέσεων αποθήκευσης, σούδες, ραφαρίες (back to back, drive in κλπ) και αποθηκευτικών χώρων.
  • Διαχείριση ποικίλων μονάδων μέτρησης και ποικίλων μονάδων αποθήκευσης (κιβώτιο, τεμάχιο κλπ).
  • Διαχείριση πολλών αποθετών.
  • Κοστολόγηση υπηρεσιών αποθήκης για 3pl με ευέλικτους και παραμετρικούς αλγόριθμους υπολογισμού χρέωσης που σχεδιάζονται κατά περίπτωση.
  • Διαχείριση και παρακολούθηση σειριακών αριθμών και παρτίδων.
  • Ανάγνωση – εκτύπωση barcode ειδών και θέσεων αποθήκευσης.
  • Υποστήριξη φορητών RF τερματικών.
  • Αυτόματη ενημέρωση αρμοδίων για την άφιξη της παραγγελίας και τις διαφορές που μπορεί να παρουσιαστούν στα είδη.
  • Διαχείριση παραλαβής και απόθεσης σε θέση.
  • Παραμετρική καθοδήγηση από το σύστημα για την κατάλληλη επιλογή θέσης, με βάση επιθυμητούς κανόνες.
  • Διαχείριση της αποθήκης παραγωγής, με παρακολούθηση πρώτων υλών ημιετοίμων και ετοίμων (WMS Production).
  • Έλεγχος αποθέματος, εντολές επανατροφοδότησης ραφιών ανά θέση και είδος.
  • Ταυτοποίηση των πρώτων υλών – εμπορευμάτων.
  • Εξασφάλιση ιχνηλασιμότητας.
  • Πιστοποίηση των τελικών προϊόντων.
  • Συλλογή με free-picking, real-time picking, λίστες συλλογής, αλγόριθμο συλλογής.
  • Διαχείριση δρομολογίων.
  • Εντολές φορτώσεων.

Production

Management

Επιτρέπει τη διαχείριση, τον εντοπισμό και τον έλεγχο των εταιρικών οχημάτων με άμεσα οφέλη στο κόστος και τη στρατηγική των διανομών – μεταφορών και συντηρήσεων. Επιπλέον, υποστηρίζει, απλουστεύει και βελτιστοποιεί όλες τις δραστηριότητες του στόλου οχημάτων της εταιρείας, με πλήρως παραμετρικές ειδοποιήσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες της εταιρείας:

  • Τήρηση πλήρους καρτέλας οχήματος ή αεροσκάφους
  • Στοιχεία αγοράς – μίσθωσης, ασφαλιστικών καλύψεων, τεχνικά χαρακτηριστικά κλπ
  • Σύνδεση με Leon για στοιχεία αεροσκαφών
  • Ενημέρωση για προγραμματισμένα ραντεβού και ενέργειες (π.χ. service)
  • Σύνδεση – χρέωση σε εργαζόμενο
  • GPS tracking σε Google Maps με γεωγραφικό στίγμα

Management

Το σύστημα διαχείρισης εγγράφων επιτρέπει την τακτοποίηση και τον έλεγχο του έντυπου ή ηλεκτρονικού υλικού της επιχείρησης:

  • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εταιρικών εγγράφων
  • Αποθήκευση στη βάση δεδομένων με έξυπνους αλγόριθμους συμπίεσης
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση στα έγγραφα
  • Κοινό backup αρχείων – αυξημένη ασφάλεια
  • Επισύναψη τεχνικών εγγράφων (π.χ. εγχειρίδια, κανονισμοί, οδηγίες, πρωτόκολλα διαδικασιών)
  • Επισύναψη εγγράφων (όπως τιμοκατάλογοι, ενημερωτικές επιστολές, προσφορές, συμφωνητικά συνεργασίας, ειδικοί όροι παραλαβής) σε είδη, πελάτες, προμηθευτές, έργα κλπ.

Management

Με το σύστημα διαχείρισης έργων δίνεται η δυνατότητα καταγραφής όλων των επιτελούμενων εργασιών έτσι ώστε, ανά πάσα στιγμή, να υπάρχει μια καλή εικόνα του έργου, των υποέργων, των εμπλεκόμενων μερών, του χρονοδιαγράμματος και των εκκρεμοτήτων:

  • Ολοκληρωμένο σύστημα έργων, υποέργων, εργασιών και ενεργειών
  • Πλήρης παρακολούθηση εργασιών – υποέργων – υπεργολάβων
  • Άμεση σύνδεση με το υπόλοιπο σύστημα
  • Οικονομική διαχείριση έργου

(Business Intelligence)

Στην πληροφόρηση περιλαμβάνονται όλες εκείνες οι ενέργειες που παρέχουν μια γενική εικόνα της υφιστάμενης κατάστασης της επιχείρησης (Business Intelligence). Υπάρχει η δυνατότητα διαμόρφωσης εκτυπώσεων που περιέχουν όλους τους επιθυμητούς συνδυασμούς πληροφοριών, έτσι ώστε ο manager ή ο υπάλληλος να έχει στα χέρια του πολύτιμα εργαλεία που θα τον βοηθήσουν στη διαδικασία λήψης των αποφάσεων.

Αναλυτικότερα, με τη λειτουργία της Έξυπνης Προβολής και τον ενσωματωμένο Query Designer μπορεί να εξαχθεί οποιαδήποτε πληροφορία από τη βάση δεδομένων.

Επιπλέον, διατίθεται μηχανή γένεσης κύβων OLAP με δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης στο σύστημα. Επίσης, περιλαμβάνεται ένα ενσωματωμένο εργαλείο κατασκευής εκτυπώσεων (report generator), το οποίο προσφέρει άμεση παραγωγή και ενσωμάτωση εκτυπώσεων στο σύστημα. Οι αναφορές είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες και μπορούν να αφορούν ποικίλα χρονικά διαστήματα ή να αναλύονται ανά οποιαδήποτε σχετική οντότητα χρειαστεί. Οι αναφορές μπορούν να εξάγονται σε όλους τους γνωστούς τύπους αρχείων PDF (π.χ. υπογεγραμμένο PDF), καθώς επίσης μπορούν να δημιουργούνται ποικίλες εκτυπώσεις και κύβοι.

Το Smart δίνει επίσης τη δυνατότητα χρήσης ενός πολύ δυνατού εργαλείου πληροφόρησης για την επιχείρηση, των κρίσιμων δεικτών απόδοσης (KPIs). Μέσα από την αντίστοιχη ενότητα μπορούν να οριστούν οι κατάλληλοι KPIs και να παρακολουθούνται τα αποτελέσματα.

 

Automation

Intense Systems

Οι λειτουργικές δυνατότητες του Smart LOB Application ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταστημάτων λιανικής, των αλυσίδων λιανικής, των ομίλων επιχειρήσεων, καθώς και των αλυσίδων franchise:

  • Λειτουργία touch screen.
  • Διασύνδεση με οθόνη πελάτη – συρτάρι.
  • Δυνατότητα σχεδιασμού οθόνης – πληκτρολογίου.
  • Δυνατότητα offline λειτουργίας με συγχρονισμό ειδών, πελατών και παραστατικών που εκδίδονται στο POS.
  • Διαχείριση καρτών μελών (bonus cards).

Διαχείριση ISO / HACCP

Close Menu