
H Exelixis Software με χαρά ανακοινώνει την ανάληψη έργου παρακολούθησης γραμμής παραγωγής με MRP I & II, καθώς και WMS στην εταιρεία Anthrax Paintball.
Η Anthrax Paintball ιδρύθηκε το 2009 και εδρεύει στην περιοχή Ταγαράδες, στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία επέλεξε την εφαρμογή υποσυστήματος του Smart LOB Application για την παρακολούθηση του εμπορολογιστικού κυκλώματός της. Η Anthrax Paintball εξειδικεύεται στη σχεδίαση, παραγωγή και πώληση custom paintball ρούχων, ενδυμασία γενικά για αθλητισμό ενώ η εμπορική της δραστηριότητα εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Η επέκταση του πελατολογίου της σταδιακά έκανε αναγκαία και τη χρήση του υποσυστήματος CRM, εστιάζοντας έτσι στην καλύτερη επικοινωνία προς τους πελάτες και συνεργάτες – πωλητές ανά τον κόσμο.
Υποστηρίζει την πλήρως ή μερικώς custom σχεδίαση ρούχων για τους πελάτες της, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα είτε κατάθεσης δικών τους σχεδίων, είτε να επιλέξουν από το design portfolio της εταιρείας και να την προσαρμόσουν στο δικό τους μέγεθος. Η επιλογή προϊόντων και η παραγγελία πραγματοποιείται μέσα από το e-shop που υπάρχει διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της.
Εμπιστευόμενη την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη που έλαβε από την Exelixis Software, η Anthrax Paintball αποφάσισε να επεκτείνει την εφαρμογή του Smart LOB Application σε περισσότερους τομείς που περιλαμβάνουν την παρακολούθηση γραμμής παραγωγής και των συναφών διαδικασιών. Το Smart WMS Production υποστηρίζει πλήρως την ανάλυση των τεχνικών προδιαγραφών με βάση χρώμα – μέγεθος για την κατασκευή των τελικών προϊόντων. Σύμφωνα με τη λογική MRP/MRP I (Material Requirement Planning) η Anthrax Paintball αποσκοπεί στο να υπολογίζει τις ανάγκες σε είδη πρώτων υλών και ποσοτήτων αυτών, καθώς και το χρόνο παραγωγής τους σε όλα τα επιμέρους τμήματα με βάση τη ζήτηση που παρουσιάζεται και τον επιθυμητό χρόνο παράδοσης. Στην περίπτωση εφαρμογής της λογικής του MRP II (Manufacturing Resource Planning), αποσκοπεί στο να συμπεριλάβει όλες τις διαδικασίες που συμβάλλουν στην παραγωγή προϊόντων: από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό μέχρι και το κόστος διανομής και τοποθέτησης – παράδοσης. Αυτό προϋποθέτει ότι θα μηχανογραφηθεί και η διαδικασία κοστολόγησης ώστε να μπορεί με βάση το τελικό παραδοτέο να υπολογιστούν όλα τα προηγούμενα, ενώ με βάση στατιστικά προηγούμενων περιόδων ζήτησης να γίνει καλύτερος προγραμματισμός και πρόβλεψη για μελλοντικές περιόδους.